11 May 2010

Perkara Dari Ofis Yg Saya Nak Ingat. Nombor 2. Fantasi Yg Dipengaruhi Porno Pejabat, atau Badan Wanita Itu Adalah Seni Agung.

Selasa 11 Mei 2010.
7.30 PM.

Saya baru lepas makan chicken chop rice di meja ofis. Belum balik rumah lagi. Hari ini di ofis memang membosankan. Perkara yang sama. 2 tahun buat benda yang sama memang buat saya dah nak gila. Tempat kerja saya ini used to be fun, kini moodnya sangat depressing. Company ni memang gila. Menepati piawaian stereotype syarikat melayu.

Walaupun saya benci untuk pergi kerja, saya tetap pergi juga. Saya dah tak tahu pun kenapa saya pergi bekerja. Duit? bukan lagi motivasi utama. Saya perlu pergi kerja untuk mengisi masa. Mungkin juga saya tetap pergi ke ofis yang menyeksakan itu pada setiap hari hanya kerana tiga orang gadis, mungkin.

Di ofis saya, ada tiga gadis yang saya benar-benar ingin lihat mereka dalam keadaan bogel. Disebalik baju kurung dan tudung itu, saya tahu body mereka sebenarnya seksi, curvy dan cantik. Seksi. Ibarat dipahat oleh malaikat. Setiap hari saya perhatikan mereka. Apa fashion yang digayakan hari ini, dengan siapa mereka berbual hari ini, apa yang dibualkan, cara mereka berjalan, cara mereka menunggu mesin fotostat siap menfotostat dokumen. Outline body mereka disebalik kain licin baju kurung dan tudung itu, saya memang yakin mereka sangat cantik jika berbogel.

Realitinya, ketiga-tiga gadis ini tidak mungkin akan berbogel dengan saya. Yang sorang tu, sudah ada BF (juga seorang asshole) yg bekerja di company ini. Nama gadis ni Lina. Yang kedua, akan berkahwin dalam tahun ini. Dia tunang orang, namanya Atirah. Gadis ketiga, walaupun saya tahu dia single, saya sebenarnya tidak minat personaliti dia. Saya cuma minat appearance nya sahaja, jadi tidaklah pernah saya flirting dengannya., Cuma berbual pasal hal kerja. Saya rasa sebab itu dia single. Orang tak boleh tahan dengan personalitinya. Tapi kalau boleh, saya memang nak dia berbogel depan saya. Mahu ambil masa melihat dan menghargai keindahan badannya. Tak kasi pegang pun tak apa. Nak tengok je.

Hari ini, Lina pakai baju hijau. Saya perasan yang size breast dia agak menonjol. Mesti pakai push-up sebab beberapa minggu sebelum ini dia ada pakai baju yg sama, waktu itu breast nya tidaklah semenonjol hari ini.

Breast kau adalah motivasi kerjaku, Lina.

No comments:

Post a Comment