24 May 2010

Battle Protocol Yang Mengancam Rohani.

Sabtu yang lepas saya pergi tonton Sevencollar T-shirt The Battle Protocol di KLPAC.

Memang fucking awesome show tuh. Kepuasan yg lain macam. Dari segi performance, showmanship, audio serta visual yang diberi. Memang berbaloi sangat tiket RM43.

Rugi pulak tengok hari Sabtu, sebab if saya tengok hari Jumaat, memang konfem saya akan pergi tengok lagi hari Sabtu.

Apa yg saya nak bgtau adalah, memang tak puas tengok The Great Battle. Kena main kat Istana Budaya pulak diaorang lepas nih. Confirm awesome!

Saya tidak rasa experience di show itu jadi awesome kerana saya menontonnya dibawah pengaruh, tapi memang kerana Sevencollar T-shirt itu, sedia adanya sebuah band yang terlampau bagus. Mungkin anda tahu apa perasaanya menonton persembahan yang bagus semasa dibawah pengaruh. Susah nak describe, tapi anda tahu ia awesome.

Rajah: Definition of Pure Awesomeness yang diambil dari fb scts

No comments:

Post a Comment