30 May 2010

Rindu.

Today is Sunday and it was ok.

Dinner di Black Canyon dengan parent. Saja bawak parent jalan-jalan. Balik rumah, kemas barang untuk pulang KL pagi Isnin. Then online aje. Streamyx masih macam haram jadah. Dah call customer service, tapi takda apa pun. Kata da reset connection, sama jugak, asyik turun naik speed nya. Tak stabil.

Setiap kali balik kampung, saya mesti stay sampai pagi Isnin. Lepas sarapan lebih kurang pukul 8 pagi baru saya gerak dari kampung terus ke ofis. Biasanya sampai ofis dalam 10.30 or 11 gitu. Tak ada masalah, tempat kerja saya fleksibel waktunya.

Mak suruh saya cari kerja di kampung je. Sejujurnya saya tak mahu. Bukan apa, keadaan kat rumah ni boleh buat saya gila if stay lama sangat.

Buat masa ni saya lebih prefer untuk pulang sebulan sekali ke kampung tengok diaorang, daripada terus duduk dan bekerja di kampung.

Dah tiga malam tak berada di bawah pengaruh, takda beza pun. Tapi rindu.

No comments:

Post a Comment