08 June 2010

Lina, Kau Boleh Berenang Dalam Seluar Aku Kalau Kau Mahu.

Hari ini saya keluar lunch berdua dengan Lina. Mulanya saya bercadang untuk lunch di ofis sahaja sambil online, tetapi Lina sms "jom lunch sama" jadi apa lagi, saya iya kan saja la.

Lina ni gadis mix ibunya cina. Becermin mata, memang cantik, tetapi seperti yang pernah saya tulis sebelum ini, dia sudah ada teman lelaki. Itu buat saya kecewa. Memanglah saya pun sudah ada kekasih, tetapi fakta itu sikit pun tak halang saya daripada mempunyai nafsu terhadap Lina.

So, saya pun keluar lunch dengan Lina. Dia pakai baju kurung warna putih, ada sulam-sulam macam baju orang kahwin. Sedikit ketat di pinggang dan dada. Senang cerita, memang permandangan yang indah.

Semasa lunch, kami sembang-sembang kosong sahaja. Sembang kosong yang membawa kepada cerita dia baru masuk kelas berenang.

Kelas berenang.

Bikini.

Basah.

What the fuck?

Saya boleh membayangkan betapa indahnya Lina berbikini ketika belajar berenang. Dia ceritakan kepada saya tentang kelas berenang tu dengan agak detail yang membuatkan fikiran saya terus berimiginasi kepada permandangan-permandangan yang indah.

Rajah: Imaginasi saya. Bukan Lina. 2 minit sebelum babak seks bermula.

"Kiranya, lepas ni ko makin sexy la ye..dah start berenang pulak..berenang ni workout satu badan nih..lepas 3 bulan lagi curvy la ko ye?", kata saya dengan nada separuh serius.

Lina gelak besar lepas saya cakap tu. Kemudian dia cuma hirup teh o ais sambil senyum dan jeling kepada saya. Jelingan yang disulami aura nafsu. Lust. Saya yakin. Ini memang pandangan mata yg lusty. Saya cuma balas senyum sambil ajak dia kembali ke ofis.

"Aku tinggal sorang je kat umah dua minggu nih..bosan weh malam-malam.." Kata Lina dengan jelingan penuh lust.

Adakah ini signal supaya saya ajak dia keluar? Housematenya pergi umrah dua minggu.

Saya tak mahu curang kepada kekasih saya, tapi apa salahnya ada affair dengan perempuan yang juga ada kekasih, win-win situation kan tu..?

No comments:

Post a Comment